آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

اخبار فناوری،آکادمی آموزش، دانلود، بررسی اپ و وبسایت، مدرسه استارتاپ، راهنمای خرید

آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

اخبار فناوری،آکادمی آموزش، دانلود، بررسی اپ و وبسایت، مدرسه استارتاپ، راهنمای خرید

آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

استارتاپ ای تی زیرون ، سعی در رفع نیاز های کاربران حوزه آی تی و تکنولوژی با هدف ارائه محتوای غنی ، تعامل میان کاربران و ارائه ابزار های آنلاین راه اندازی شده است .
دغدغه اصلی ای تی زیرون ، بومی سازی هرچه بیشتر تکنولوژی و فناوری در ایران عزیز بوده و سعی در ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات به کاربران و علاقه مندان حوزه آی تی دارد .
ماگروهی ازجوانان علاقه مند به حوزه تکنولوژی ومتخصص در زمینه های مختلف آی تی هستیم و بر این باوریم که اگر تکنولوژی با تعریف استارتاپ درآمیخته شود ، می تواند نتایج بسیار خوبی را براجامعه دیحیتال رقم بزند و باعث جهش های چشمگیری در این زمینه شود .
ما مشتاقیم تا هرآنچه تکنولوژی و استارتاپ را میدانیم و میخواهیم با دیگر علاقه مندان این حوزه به اشتراگ گذاریم و قدم کوچکی در اطلاع رسانی داشته باشیم .
معنی ای تی زیرون :

ای تی زیرون ترکیبی از آی تی و کلمات انگلیسی اعداد ۰ و ۱ است .

IT + Zero 0 + One 1 = ITZeroone

همانطور که میدانیم ، دنیای تکنولوژی و آی تی از به هم پیوستن میلیاردها صفر و یک به وجود آمده است و همین موضوع باعث جذابیت هرچه بیشتر این حوزه شده است که هدف اصلی آیتی زیرون ، آگاهی بخشی به کاربران علاقه مند و متخصص این حوزه است .

  • ۰
  • ۰

وجود صفحات پرجمعیت و توجه افراد زیاد به برند ها ، یکی از مهم ترین بحث ها در کسب وکار های آنلاین است . در این مقاله قصد داریم تا به شما راه های افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی بعد از طراحی سایت را آموزش دهیم . در ادامه همراه با طراحی سایت اصفهان باشید.
چون یکی از راه های پایه در افزایش میزان مخاطبین، مشخص کردن نوع مخاطبین مورد نظر وب سایت می باشد، رسانه های اجتماعی در این زمینه بسیار به شما کمک می کنند.در این مقاله، راه هایی برای افزایش میزان مخاطبین وب سایت با استفاده از رسانه های اجتماعی وجود دارد:

1 - به کاربران خود اجازه ورود به حساب کاربری خود با استفاده از شبکه های اجتماعی را بدهید
باید اجازه دهید تا بازدیدکنندگان وب سایت توسط اکانت های شبکه اجتماعی به وب سایت شما راه بیابند، مانند فیس بوک، گوگل پلاس و یا تویتر و غیره.این امر باعث می شود تا نیاز به ثبت نام در وب سایت و وارد نمودن و به خاطر سپردن رمز عبور جدید کاهش یابد و هم چنین باعث می شود تا بازدیدکنندگان بیشتر روی هدف طراحی سایت شما تمرکز کرده و آن را درک کنند.
طراحی سایت و مخاطبین مورد نظر سایت خود را تست کنید و دریابید که چگونه هر یک از این گزینه ها (به کمک رسانه های اجتماعی و یا به روش سنتی) می توانند میزان ثبت نام در وب سایت را افزایش دهند.

2 - پرداخت از طریق شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید
نه تنها اکانت های شبکه اجتماعی باعث می شود تا میزان ثبت نام در وب سایت را افزایش دهید، بلکه به روش های دیگر نیز به شما کمک می کند. چگونه؟ با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان دومین دکمه دعوت به عمل در پروسه پرداخت می توانید به درآمدزایی بیشتر خود فکر کنید.
اگر به کاربران سایت خود اجازه دهید تا پروسه پرداخت را توسط اکانت های شبکه اجتماعی خود تکمیل کنند، می توانید این پروسه را برای آن ها ساده بسازید. به این ترتیب است که مشتریان وب سایت تمایل بیشتری برای خرید از وب سایت دارند.

3 - اشتراک گذاری اعتماد به برند شما افزایش می دهد
مشتریان وب سایت از خرید کردن از وب سایت هایی که به آن اعتماد ندارند، واهمه دارند. شما می توانید با استفاده از رضایت نامه های مشتریان پیشین خود، این ترس را از آن ها دور کنید.
رضایت نامه مشتریان وب سایت، تاکتیک بازاریابی خوبی برای آسوده کردن خیال مخاطبین و مشتریان وب سایت است. به عبارت دیگر، شاید آن ها در ابتدا نسبت به خرید از وب سایت دچار شک و شبه شوند، اما زمانی که با گزینه های رسانه اجتماعی در وب سایت شما برخورد کنند، راحت تر می توانند به خرید کردن از سایت ادامه دهند.
می توانید از مشتریان وب سایت خود که از تجارت شما تجربه های شگرفی را به دست آوردند، بخواهید تا این تجربه را به دوستان و آشنایان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب است که افراد بیشتری وب سایت و تجارت شما را شناخته و به خرید از سایت شما ترغیب می شوند.
در هر صورت، این رضایت نامه های مشتریان پیشین می تواند بر میزان مخاطبین سایت تاثیر بگذارد. زیرا مردم بیشتر تمایل دارند تا از محصولات و یا وب سایت هایی خرید کنند که افرادی از قبل، تجربه های مثبتی از آن ها به دست آورده اند.علاوه بر این که وجود گزینه های شبکه اجتماعی در وب سایت باعث می شود تا افراد بیشتر به وب سایت شما راه یافته و ترغیب به خرید کردن شوند، این امر باعث می شود تا این افراد به خواندن و جستجوی سایر محتوای وب سایت تان نیز جذب شوند.
اگر کامنت هایی را از تویتر و یا فیس بوک نیز در وب سایت خود قرار دهید، می توانید اعتبار وب سایت خود را تضمین کنید. ویدئوهای یوتوب از مصاحبه های مشتریان وب سایت نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. تمامی این موارد، روش های موثری می باشند تا از رسانه های اجتماعی برای افزایش میزان مخاطبین سایت خود استفاده کنید.وب سایت های زیادی از رسانه های اجتماعی تنها برای امکان فالو کردن کاربران خود استفاده می کنند، اما شما به این روش می توانید استفاده و سود بیشتری از آن ها به دست بیاورید. شما به این ترتیب می توانید باعث شوید که کاربران سایت به شما اعتماد کنند که این امر، اصول اولیه و مهم در تمامی تجارت های آنلاین می باشد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کد .

  • ۹۷/۰۲/۱۰
  • ای تی زیرون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی