آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

اخبار فناوری،آکادمی آموزش، دانلود، بررسی اپ و وبسایت، مدرسه استارتاپ، راهنمای خرید

آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

اخبار فناوری،آکادمی آموزش، دانلود، بررسی اپ و وبسایت، مدرسه استارتاپ، راهنمای خرید

آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

استارتاپ ای تی زیرون ، سعی در رفع نیاز های کاربران حوزه آی تی و تکنولوژی با هدف ارائه محتوای غنی ، تعامل میان کاربران و ارائه ابزار های آنلاین راه اندازی شده است .
دغدغه اصلی ای تی زیرون ، بومی سازی هرچه بیشتر تکنولوژی و فناوری در ایران عزیز بوده و سعی در ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات به کاربران و علاقه مندان حوزه آی تی دارد .
ماگروهی ازجوانان علاقه مند به حوزه تکنولوژی ومتخصص در زمینه های مختلف آی تی هستیم و بر این باوریم که اگر تکنولوژی با تعریف استارتاپ درآمیخته شود ، می تواند نتایج بسیار خوبی را براجامعه دیحیتال رقم بزند و باعث جهش های چشمگیری در این زمینه شود .
ما مشتاقیم تا هرآنچه تکنولوژی و استارتاپ را میدانیم و میخواهیم با دیگر علاقه مندان این حوزه به اشتراگ گذاریم و قدم کوچکی در اطلاع رسانی داشته باشیم .
معنی ای تی زیرون :

ای تی زیرون ترکیبی از آی تی و کلمات انگلیسی اعداد ۰ و ۱ است .

IT + Zero 0 + One 1 = ITZeroone

همانطور که میدانیم ، دنیای تکنولوژی و آی تی از به هم پیوستن میلیاردها صفر و یک به وجود آمده است و همین موضوع باعث جذابیت هرچه بیشتر این حوزه شده است که هدف اصلی آیتی زیرون ، آگاهی بخشی به کاربران علاقه مند و متخصص این حوزه است .

  • ۰
  • ۰

رویداد کسب و کار های نوپا که روز پنج شنبه ۲۲ تیر برگزار شد با خاطرات خوبی برای شرکت کنندگان همراه بود . در ادامه همراه با ای تی زیرون باشید .

ای تی زیرون که حامی این رویداد بزرگ بود ، گزارش لحظه به لحظه آن را برای علاقه مندان و افرادیکه نتوانستند در این رویداد شرکت کنند برروی سایت گذاشته است :


تگ پوشش رویداد : FOBSCF#

 

ادامه و همچنین مابقی قسمت ها را در ای تی زیرون بخوانید

 

منبع : اخبار فناوری - اخبار تکنولوژی - اخبار روز - اخبار امروز - مجله تکنولوژی - مجله استارتاپ - مجله فناوری - اخبار گیم - اخبار بازی - پوشش خبری - مجله خبری - استارتاپ - کارآفرینی - موفقیت - کارآفرینی - تکنولوژی   - آی تی - ای تی - بوم مدل کسب و کار - کنفرانس - خبری - خبر امروز - مجله ای تی - اخبار گجت ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی